Bilety na wieczór w cenie 20/15 zł lub karnety na oba wieczory w cenie 30/20 zł dostępne w punktach informacyjnych Starego Browaru oraz na portalu: ebilet
choreografia:
Krystyna Lama Szydłowska
performerki:
Dorota Michalak,
Zofia Tomczyk,
Krystyna Lama Szydłowska
muzyka:
Dawid Dąbrowski
kostiumy:
Inga Olejniczak
scenografia:
Basia Bilon
wizualizacje:
Michał Pełczyński
konsultacja:
Mariusz Bartosiak
współpraca:
Piotr Dąbrowski, Piotr Kluj, Piotr Sell, Ostap Mańko
światła:
Krystyna Lama Szydłowska
realizacja techniczna:
Łukasz Kędzierski
opieka artystyczna:
Peter Pleyer
produkcja:
Art Stations Foundation
by Grażyna Kulczyk w ramach
Solo Projekt Plus 2018
premiera:
11.05.2018,
Studio Słodownia +3,
Stary Browar,
Poznań
grafika:
Basia Bilon
zdjęcie:
Jerzy Sadowski
Projekt „Higiena tożsamości” to praktyka performatywna ujęta w formę zbiorowego rytuału. Trzy performerki kwestionują własną tożsamość, by za pomocą konsekwentnej praktyki indywidualnych rytuałów codzienności, odkryć, ‘ja’ nieuświadomione. Pojęcie higieny nawiązuje bezpośrednio do wpajanego nam od lat dziecięcych nawyku dbania o czystość ciała i przestrzeni. Akceptując zakwestionowany wcześniej ‘nawyk’ higieny, świadomie pozwalamy sobie ‘nie wiedzieć’ i ‘poznawać się’ w nim wciąż na nowo. Znajdujemy swoją tożsamość jako rodzaj uważności, świadomości samej/samego siebie, poczucie przynależności do społeczności.
Krystyna Lama Szydłowska – performerka/choreografka/tancerka/amimatorka kultury/pedagożka tańca, absolwentka Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu (kierunek kompozycja i techniki tańca), stypendystka Alternatywnej Akademii Tańca 2015 Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk, aktualnie studentka Akademii Muzycznej w Łodzi na kierunku choreografia (studia magisterskie). Wciąż szuka nowych dróg rozwoju i edukacji. Działa na pograniczu dyscyplin, głównie we współpracy z muzykiem Dawidem Dąbrowskim. Wraz z Zofią Tomczyk powołały do życia Fundację Kinestrefa, by wspólnie tworzyć oraz dzielić się tym, co już wiedzą. Życiowo i zawodowo od zawsze związana z Poznaniem, w którym tworzy społeczność skupioną wokół tańca i sztuk performatywnych. Szuka nieskończoności w ruchu ale przede wszystkim – szczerej obecności scenicznej. Kocha cukier.