Art stations fundation - by Grażyna Kulczyk


24.05.2018
19:00
Studio Słodownia +3

Bilety w cenie20/15zł (normalny/ulgowy) do nabycia w punktach informacyjnych Starego Browaru, księgarniach Empik oraz na portalu ebilet.pl

TEATR ROZBARK / ANNA PIOTROWSKA FAST FOOD FOOT SPEKTAKL

logo polska siec tanca

Prezentacja w ramach
Polskiej Sieci Tańca

koncepcja, choreografia, reżyseria
Anna Piotrowska

wykonanie i kreacja
Anna Mikuła, Angelika Tomasiak, Artur Bieńkowski, Kamil Bończyk, Szymon Dobosik, Kamil Pilarski, Alexey Torgunakov

światła
Paweł Murlik, Anna Piotrowska

kostiumy i scenografia
Anna Piotrowska

muzyka
kolaż

realizacja
Marcin Aleksiej, Michał Wawrzyniak, Magdalena Hajda

grafika
Aleksander Joachimiak

produkcja
Teatr Rozbark

współprodukcja
Fundacja Rozwoju Tańca

obserwatorium krytyczne
Anna Duda, Aleksandra Kranz

czas trwania
60 min

Fast Food Foot
fot. Aleksander Joachimiak

Popkulturowe nawiązanie do fast food to nie refleksja nad tym, jak się odżywiamy. To metafora prędkości, z jaką pochłaniamy obrazy i przyjemności, z jaką wchodzimy w to, co podsuwają nam masowe media.

Spektakl przyjmie strukturę TV show z wszystkimi tego konsekwencjami. Postaci, w jakie wcielają się tancerze poruszać się będą w tym świecie w rytmie znanych hitów disco, a skakanie po kanałach umożliwi przegląd fikcyjnych, telewizyjnych nowinek. Pozorna obecność kamery i częsta zmiana treści nada poszczególnym scenom surrealistycznego charakteru. Ruch sprowadzony jest do rodzaju „choreografii w drodze” z towarzyszącym nieustannie rytmem disco. Konwencja ta to nie tylko zbiór cytatów z kultury masowej. „Disco koncept” zawiera w sobie dążenie do budowania szczególnej atmosfery „bycia w disco” i próbę zidentyfikowania „disco body”, jego nonszalancji i ekscytacji.

Wykorzystane dyskotekowe hity niosą nieco dalej w świat wyobraźni, pozostawiając często jedynie muzyczny ślad. Nie będzie więc jednej opowieści, lecz w zamian dużo ekstrawagancji, ekscentryzmu i ekscytacji. To energia zawarta w disco będzie dyktować założenia choreografii. Nawet przy minimalnym ruchu, ważne jest ostatecznie to, by pozostać w transowym stanie disco…